2017. augusztus 27., vasárnap

Xiaomi Amazfit Pace EU Okosóra, GPS, Bluetooth, MP3, Újszerű állapot! - Jelenlegi ára: 36 000 Ft

Eladóvá vált kihasználatlanság miatt egy Xiaomi Amazfit Pace okosóra (4GB), EU verzió!
Körülbelül egy hétig használtam, nagyon meg voltam vele elégedve, de úgy éreztem, hogy nekem kicsit túl sok a tudása, és nincs szükségem a legtöbb funkciójára.
A termék fontosabb tulajdonságai:
- kb. 1 hétig használtam, teljesen makulátlan állapotban van a termék!
- eredeti dobozában, az összes gyári tartozékkal
- akár 11 nap üzemidő (pulzusméréssel, GPS kikapcsolva)
- teljes értékű fitness tracker (pulzusmérés, alvásmonitorozás, beépített GPS, lépésszám mérés)
- színes érintőkijelző, mindig látható az idő (nem kell gombot nyomni, kezet forgatni stb. )
- iOS, és Android támogatás (Amazfit app)
- fitness tracking szinkronizáció a Strava app segítségével
- beépített memória (4 GB), így zenét tudunk rá tölteni, így pl. futáskor nincs szükség mobilt vinni magunkkal, csak egy Bluetooth fülhallgatóra van szükség és az órára
Részletes leírás a termékről:
http: //tech2. hu/xiaomi-huami-amazfit-pace-okosora-teszt/
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!

Jelenlegi ára: 36 000 Ft
Az aukció vége: 2017-09-17 12:46 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése