2021. február 21., vasárnap

Elefanten márkájú,szinte bolti új kinézetű,valódi bőr,elöl fűzős kivitelű,22-es méretű gyermekcipő - Jelenlegi ára: 5 85

Eladó egy 22-es méretű, kisfiúnak való, Elefanten márkájú, német gyártmányú, sötétkék színű, valódi bőr, elöl fűzős kivitelű félcipő.
Nagyon jó, szinte hibátlan állapotú, a cipő elején nincs sérülés.
A bokarésznél vastag párnázat veszi körbe a baba lábát.
A külseje egyszerű, bár némileg van benne egy minta is, mindkét oldalt.
Én tipikusan egy egyszerű modellt kerestem a fiamnak és ebben a kivitelben ezt meg is találtam.
Keveset tudta viselni, mert fiú lévén hamar kinőtte.
Ragaszkodtam az Elefanten termékhez, mert tudtam hogy minőséget kapok a pénzemért.
A cipő belsejében haránt emelés található. Szinte csak lakásban használtuk, néhányszor mentünk ki vele a szabadba, a Balatonon a szüleimnél a nyitott erkélyre. Mire folyamatosan viselhette volna a fiam, addigra tavaszra kinőtte.
A nagyon jó állapotú, ajánlom a fiús édesanyák figyelmébe őszre, kora télre.
A talprésze csúszásgátlós kivitelű.
Elöl fűzős modell, de úgy, hogy maga a fűző nem tud elmozdulni, mert be van vezetve egy vályatba és esélye sincs a nyelvrésznek elmozdulni, ezért is tartja stabilan a gyermek lábát.
Mivel valódi bőr cipő, ezért nem vízálló !
Méretei: -belső talphossza 15 cm
             -külső talprésze 16 cm hosszú
Én Pécsett vásároltam, közel 12 000 ft-ért. Első tulajdonosok voltunk, nincs belül kitaposva és nem sérült sehol !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem az Elefanten gyermekcipőt !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 5 858 Ft
Az aukció vége: 2021-02-22 04:06 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése